Organisation

Aktiviteterne i Amgros er samlet i to funktionsområder: Strategisk indkøb og forsyning af lægemidler samt strategisk forretningsudvikling og support. Det giver klarhed over, hvor nye opgaver skal udvikles og placeres, og hvem vores samarbejdspartnere skal kontakte.

 

Du kan læse mere om de underliggende afdelinger under menupunktet afdelinger.

På baggrund af vores ekspertise på de juridiske, farmaceutiske, informationsteknologiske og administrative områder rådgiver og støtter vi vores samarbejdspartnere, herunder sygehusapotekerne, sygehusene og vores leverandører. 


Hos Amgros er vi ca. 90 medarbejdere.

 

 undefined

 

 

 

 

 

 

 

Hvad synes de ansatte?

Læs, hvad Amgros' medarbejdere synes om Amgros som arbejdsplads.

Amgros er ejet af regionerne og indkøber lægemidler og høreapparater til det offentlige sundhedsvæsen. Gennem dialog og samarbejde kan vi opnå en ensartet høj standard i lægemiddelbehandlingen - og mest mulig sundhed for pengene.